Första bloggen...

Hej.

Jag är en 19 årig tjej som har en ÄtStörning, det är vad jag kommer att blogga om. Min önskan att vara smal, min avsky för min kropp, hur jag strävar efter en lägre vikt, och vad jag gör för att komma dit.

Det är lika bra att börja.
Har jobbat idag, det betyder 9-2(pappersarbete)h =7 h av gående arbete i halvhögt tempo. Har desutom tokcyklat fram och tillbaka.. Alltså bränt en hel del kcal(Kilokalorier, i dagligt tal kallat kalorier)

Dock har jag bara fått i mig 305kcal, och har desutom gått ner ett kg i vikt sen igår!=)
Har allt som allt fått i mig.
*  1,2 l sprite Zero
* 2 små latte
* en yoghurt
 och två koffeintablettere, inte illa!!

På återsende vid en annan tid men på samma kanal=)
MorF

Kommentarer
Postat av: Maja

du går inte ner genom att svälta dig, bara så du vet..du kommer få större mage under svält..för magen ställer in sig på svält...om du äter normalt (ca 2500 kcl per dag) och rör dig lagom så kommer du gå ner i vikt naturligt och du kommer må mycket bättre, och betydligt snabbare. samt att du kommer att orka med dagarna och slipper humörsvängingar och skador på kroppen.

2007-01-29 @ 18:12:29
URL: http://www.majapirayan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0