FETTO

Blä!! F vad jag är vidrig!! Kan inte ens räkna mitt kaloriintag för idag..=( Vill bara dö! Hur kunde jag vara så dum att jag åt? Är jag totalt jäkla skruvad eller? Jag skulle ju äta i morgon, jag vet ju att jag hatar mig själv när jag vräker i mig sådär. Nästan en hel portion åt jag.. sjuuuuuukt mkt!!

Fy fan! Nåväl, vi får se hur morgondagen blir. väger jag mer än vad jag gjorde i morse 66,5 är det fasta som gäller, och alltså ingen latte. Väger jag samma eller mindre vet jag inte hur jag gör, men då får jag nog äta kcal snålt iaf.. kanske.. men latte får jag.. vill så gärna dricka latte.

Jag väger fortfarande 67 nu...blä!!

JAG SKA BLI SMAL!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0