...

Jag ska upp snart, tenta i morgon, men jag bara undrar, hur kunde du?

NÅLAR
när du läser det här...
bild
hej
i cant climb whiout you
Varför?
du har fel
när du läser det här


Jag skulle kunna använda så många ord, ord som HORA, lögnare, pundare, tja i storts sett vilka ord som helst, inga skulle vara lögn.

Men ett ord, även om dom är flera kan inte heller fånga känslan av det där äckliga, av en person som är så jävla nasty att man blir mörkrädd. Det sjuka är att jag inte reagerar som man kan tycka att jag borde, jag är bara arg på den ena parten. Den andra, tja det känns överspelat för länge sen, jag har gett upp det där, vi ältade det så noga då, men lögnerna stannade kvar. Allt dog.

Jag beundrar det faktum att jag får höstdepressioner på våren. Så jävla emo, men hey det löser sig. Jag ska läsa lite några fler svarta brev, jag funderar på att publicera, allt som är ärligt stulet borde ju rent logiskt vara min egendom.

Kommentarer
Postat av: Lenita

saknar dej <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0