Jag har sjunkit lågt.

Riktigt lågt, jag är uttråkad och har tillslut fallit för trycket. Men det är inte mitt fel, Kim har dåligt inflytande på mig, hon gör mis sjuk och manipulerar mig till saker jag egentligen inte vill göra. Plus att patientdatalagen suger!

100 saker du kanske inte visste om mig:

1. Fullständigt namn? Lina Engström. Det är sant, jag har inget mellannamn.
2. Exakt ålder? 22 år och drygt tre månader.
3. Vart bor du? Jordbro
4. Bor tillsammans med? Alla mina skor.
5. Husdjur? Nada.
6. Färg på ditt hus? Ingen aning, men det är ljust, tror jag.
7. När är du född? 1987-06-28
8. Klass?  RKH-HK09
9. När tar du studenten? Om 3 år
10. Något jobb? Jajjemensan
11. När ska du sova ikväll? När jag inte längre kan stå på benen
13. Duschat idag? inte än
14. Kramat någon idag? vet inte
15. Pussat någon idag? Nej
16. Vad har du ätit? Mias tacopaj <3
17. Dagens klädsel? Jeans och tjocktröja
18. Dagens smink? Gårdagens
19. Dagens sötnos? Dennis som ger mig presenter! (Jag fick en pungkula!)
20. Dagens roligaste? Fest!
21. Har du många vänner? Precis lagom.
22. Hur många har du kysst? Som om jag räknar?
23. Vem kramade du senast? B.E.N
24. Hur många har du hållt på med? as if thats any of your buisness?!
25. Hur många har varit otrogna med dig? Någon, men det visste jag inte då.
27. Har du pojk-/flickvän? Nej
28. Vem pratade du med i telefon senast? B.E.N
29. Vem fick du senast sms ifrån och vad stod det? B.E.N, det var ett mms med våran puss på.

FAVORIT:
31. Film? Har inte bara en favorit
32. Låt? Se ovanstående svar
33. Mat? saker med kikärtor!
34. Dryck? Kaffe utan att tveka.
35. Färg? Svart
37. Stad? bra fråga.
38. Land? som jag är intresserad av, eller som jag varit i?
39. Ämne i skolan? Då var det Medicinsk Grundkurs, Nu känns det mesta väldigt intressant.
40. År? 2009. Utan tvekan mitt år.

SENASTE:
41. Personen du tänkte på? Ska man vara medveten om sådant?
42. Personen du kysste? Fredrik.
43. Gången du spydde? Har inget datum, men ca två veckor sedan.
44. Gången du grät? Idag.
45. Pizzan du åt? Den med Marre på pizzerian. Det var ost på den.
46. Gången du var i Göteborg? Tror det är fyra eller fem år sen.
47. Gången du var i Stockholm? Fredags, då lämnade jag stan.
48. Gången du var full? Ylvas balkong gör mig ofta rolig. Frida och sommar gjorde mig galen och out of control,
49. Gången du var hög? Med medicinerna jag behövde: någonstans för 6-12 månader sen.
50. Personen som såg dig gråta? Ylva, det var något tv-program.

ANTINGEN ELLER:
51. Svart eller vitt? Svart
52. Hund eller katt? Vad sägs om en hund i kattstorlek, eller en katt som tror att den är en hund?
53. Ut och festa eller hemma och mysa? Utekvällar är roliga som undantag, men generellt myser jag.
54. Tv-spel eller datorspel? TV
55. Singel eller upptagen? Singel
57. Lunarstorm, helgon eller Playahead? Helgon
58. Ragga eller bli uppraggad? Jag sysslar med allt.
59. Big Brother eller Paradise Hotel? Blä!
60. Svart hår eller blont? Svart going on blonde.
61. Blåa ögon eller bruna? Beror på vem dom sitter på.
62. Choklad eller lakrits? Chocklad, Lakrits är gift!
63. Göteborg eller Stockholm? Göteborg, stockholm är ju vardag.
64. Högerhänt eller vänsterhänt? jag är högerhänt.
65. Coca cola eller fanta? Cola Zero.
66. Pizza eller kebab? Kebab är äckligt och gjort av lik.
67. Randigt eller prickigt? Prickigt.
68. Älska eller älskas? Inget utan det andra.
69. Leva eller dö? I'm not allowed to answer those kind of questions. Men jag har valt livet.

ANTAL:
70. Personer du älskar? Vad betyder att älska?
71. Personer du hatar? Hon vet vem hon är. Sen tycker jag väldigt illa om många andra. I'm not a people-person.
72. Personer som sagt jag älskar dig? Alla som borde ha sagt det.
73. Personer du hånglat med inom en 24-timmar? Hey! Min familj läser här!
74. Glassar du ätit på en dag? mängder i Rom.
75. Festivaler du varit på/ska på detta året? I dont do that.
76. Gånger du haft minnesluckor? Jag har sporadiska fragment av ett liv fram tills jag var 21 år gammal. Jag blev våldtagen av livet och förträngde det.
77. Piercingar har du: bara naveln, nacken och ev. bröstbenet är på g. Aldrig några som syns.
78. Personer du saknar just nu? Jag saknar alltid någon.
79. Gånger ditt hjärta brustit? Det var väldigt onödigt,men det har hänt.

VEM:
80. vill du ska vara här nu? Alla jag tycker om?
81. Ska du träffa imorgon? Ingen aning. Men jag vaknar med Mia och Dennis.
82. Sjöng du senast för? Dennis, jag sjöng med i hans låt.
83. Hade du senast en msn konversation med? et är inte offentlig handling.
84. Spelade du tv-spel med senast? Marre
85. Vill du ta med på en romantisk resa nu? ett av alla dessa kex.
86. Vill du kasta en sten i huvudet på? Bara en? Då lär den vara tung och vass!
87. Förtjänar att dö? Döden är aldrig straff nog. Jag bidar min tid och ger dom istället tusenfalt tillbaka.
89. Vill du leka med? People!

VAD:
90. Gör dig glad? människor som motbevisar mina fördomar.
91. Gör dig ledsen? Människor som egentligen är hundar bland hundar.
92. Vad vill du helst göra nu? Hitta rätt svar i lagtexterna.
93. Önskar du att du slapp göra? Ha basala behov.
94. Vill du ha nu? Hela min utbildning klar.
95. Önskar du dig i födelsedagspresent? Att det inte blir en big deal.
96. Längtar du till? Slutet på världens orättvisor.
97. Tycker du om dina betyg? Theyre the bomb! Jag tror knappast att du överglänser mig.
98. Ångrar du i ditt liv? Ingenting, det som inte dödar skänker dig lärdom
99. Är det bästa som har hänt dig? Min valda familj som består av dom närmaste vännerna, mina två systrar ochj bihangen. Att jag valde livet, att jag kom in på rkh etc. Jag har mycket att vara tacksam över.
100. Ska du göra nu? Kissa och sen diska.

Kommentarer
Postat av: [B.E.N]

Någon gång ska ja kopiera och stjäla! =D

2009-09-20 @ 20:58:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0