If nothing here has changed...

Was it love, or just something that reminded me of
Something that felt a lot like, but wasn't, love

Was it love, I think it was but I'm far from sure
I'd never felt that way before, was it love?


You promised, you let me down. You lied, I turned away. Walked away but left my soul on the ground for you to step on.

Så gärna jag just nu önskar att det som varit inte skett. Hur gärna skulle jag inte av flera anledningar vilja gå tillbaka och bli lagad, få laga och hata i symbios.

Jag känner mig sviken, men vet inte om jag har rätten till dom känslorna. Jag är förvirrad utan dess like, och försöker desperat samla styrka att öppna och koncentrera mig på boken som ligger framför mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0