När varken kroppen, hjärtat eller huvudet hänger med.

Det är en kaos-dag. En sån dag när jag känner mig sämre än allt och alla. När jag sitter och tittar på gamla bilder och inser att jag varken kan, vill eller orkar konkurera. För allt är egentligen bara ett spel för gallerierna, ingenting som egentligen betyder någontin.

Idag är en sån dag som har varit både upp och ner.

Idag sa jag upp lägenheten, jag är på väg.
Idag upptäckte jag att min medicin tas bort ur högkostnadsskydded. Och att betala 500:- per månad känns inte lockande. Tillbaka till kaoset med andra ord.
Idag såg jag någonting som gjorde mig skadeglad, hoppas du lider.
Idag funderar jag på att vara elak, du förtjänar att lida!
Idag tackar jag mig själv för min framförhållning. Tablettaskarna lockar något så förfärligt, men det är svårt att överdosera och börja jobba klockan sju i morgon bitti. På rätt sida om kanten, jag håller mig på rätt sida om kanten!

Kommentarer
Postat av: Lenita

du är på väg Lina! du är på väg åt rätt håll!!förresten, DEJ går detinte att konkurrera med du är på tok för bra <3 saknar dej! var länge sen vi träffades!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0