Would you freak out if I say that I like you?


And if I'd fall, would you pick me up?

have you slept whit anyone I work whit? Is there anyone you whis I'd rather be?


i see you, but do you see me?
fcuk.fcuk.fcuk.fcuk.
i always knew that you'd leave me anyway.
om det du skrev på msn. du erbjuder mig saker och där går det fel. det handlar inte om att fråga. och man måste tänka på att det man gör/erbjuder verkligen är ett med vad man säger. är det bra att förmedla ett intryck om att man kan tänka sig att begränsa sig för den andre?man kanske ska göra såna saker, men man ska inte berätta om det som en begränsning, då blir det negativt. sen skulle jag inte vilja att du slutade blogga helt. det är der sista jag skulle vilja. det är som att täcka över problemet utan att behöva ta tag i det och reflekera över hur det kan göras bättre.

sen är det inte smart att komma men kommentarer som att jag skulle bli arg, inte svara etc. för det är din uppgift att förklara så väl att det inte händer. varje kommetar för dig två steg tillbaka. jag pratar om helheter, inte lösa delar. så tänk därför inte på en lös sak, utan tänk på flera. och förstå själv sammbandet till det du sagt så att du kan förklara det för mig om jag är tveksam. först då är man beslutsam


Sjuuuukt gammalt inlägg, men lika verkligt nu som då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0