Hahaha Så jäkla rätt!

Har jag berättat att jag ska bli mattelärare föresten? Bara för att slippa räkna matte.

Jätte logiskt i våra supertrötta hjärnor och jag skrattar fortfarande, fast det snart är tolv timmar sen.

Den du Emma! Är det av samma anledning som du ska bli det?




Jag känner att det är på sin plats med berömm åt min duktiga vän, som vågar säga ifrån och som sätter andras välmående framför sitt eget. Det är så moget och ansvarsfullt att jag knappt vet hur jag ska börja lovorden. Men du, jag finns här på din sida kompis!


IDRE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Jag och Mia ska till idre! Jag vet att jag kommer vara pank redan efter att ha betalat liftkortet men endå!! JAg ska till idre och äntligen få åka snowboard!!! 'aaaaaaaaaaaaaaaah, jag kan knappt vänta, ska räkna dagarna ffn! TACKTACKTACKTACKTACKTACK!!!

Kommentarer
Postat av: M

Klart vi ska till Idre! Och fan vad vi ska rocka i backarna! Haha.

Jag lovade även min minsta kusin att jag skulle ta en eftermiddag och gå och bada med honom i badhuset i Idre, men de kan nog vara skönt för både dej och mej att ta en eftermiddag och bara slappa innan vi ger oss ut i backarna igen. :)

Fan va skönt vi ska ha det! Sol och snö! Here we come! haha

2009-02-17 @ 23:39:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0