oh no you didnt!

Nej. jag tycker ingenting som du skulle kunna tjäna på. Men du kör ett jävligt fult spel. Du ser till att jag står med händerna bakbundna och inte sätter stopp för dina jävla fasoner, för då råkar en tredje part illa ut. Du flyr din patetiska lilla fjant, men det är okej. För vet du, det är så sant som det är sagt. Jag är bättre än dig, vi är alla bättre än dig och den dagen kommer snart då du står där helt själv. För det kanske är dags att fatta det nu, att ingen tycker om dig, att ingen orkar med dig, att du faktiskt nästan är ensam i hela värden. Men vet du ditt lilla mongo, att fler personer kan spela det här spelet. Det var jag som lärde upp dig, och det är jag som kommer att krossa dig. Jag vet det och du vet det, och jag vet att du räds det. Du har sjukt många gånger sagt att du aldrig skulle vilja vara osams med mig, och vi vet båda att det stämmer. Du vet vad jag går för, du har sett vad jag är kapabel till. Och nu jävlar är det nog. Du valde fel människor att tjaffsa med, så du är rökt lilla stumpan. Innan jag är klar med dig så kommer du att önska att du aldrig träffade mig. Jag menar, du är redan nu så rädd att du inte längre klarar av vissa saker, det kommer att bli värre. Betrakta det här som ett hot. Du är varnad. Gå nu och gräv din grop, flytta från landet eller vad som helst. Jag är den långsinnaste (?) människan jag känner och du har passerat alla gränser.


Jag är inte bara arg, jag är hög också.

Kommentarer
Postat av: Lenita

håller helt enkelt bara med.

Postat av: [B.E.N]

Nä nu jävlar... jag hjälper till och gräver ner na =D äntligen

2009-04-22 @ 00:06:41
Postat av: Anonym

Men hur fjortiz kan man bli? säg vad du tycker rakt ut istället för att hålla på så här.

Sen fjortizkommentarerna oxå...



epic lol

2009-04-22 @ 20:32:40
Postat av: Anonym

Jag förstår inte hur man helt rakryggad kan stå och säga att man är bättre än någon annan när man måste sjunka så lågt att man börjar hota folk, via en blogg dessutom. Verkligen låg karaktär måste jag säga. Men vad ska man förvänta sig av nån som skryter om sin psykiska instabilitet...

2009-04-27 @ 14:15:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0