Jävla

värdelösa skit-människor!!!

Fy fan vad jag hatar er. Dig! Jag kan bara inte förstå hur fan man är funtad om man väljer att behandla människor på det här sättet? Vad är det för fel på er'? Hur kan ni leva med er själva? Inser ni vad ni gör? Vad ni gjort? Hur ont det fortfarande gör? Att ni kan skratta, må bra och leva vidare, medan jag står här med en märkt kropp och en märkt själ, är mer än jag förstår.

Under hur lång tid som helst, från alla parter! Jag skakar av ilska, mår illa av avsky och märker mig själv när jag önskar att det var er jag skadade. Jag vill. Jag vill se er lida, och sakta dö, jag ska dansa på era gravar och förstöra era begravningar era jävla svin!!!

Inte ett enda jävla ord till, inte en enda jävla blogg till! Ni måste sluta när nog är nog. Ni måste sluta medan det finns tid.


Hur kan man med vilja och själviska tankar som grund förstöra livet för en annan människa?

Hur kan allmänheten välja att stå bredvid? Fina ansiktet utåt? Guess what? Ni är lika fula i alla fall, det kommer att hända er också. Det är fan dags att välja sida nu. Inget jävla spel, inget skitsnack. Jag skiter i dom jävla gallerierna,  Jag skiter i era bortförklaringar nu. Nog var nog för länge sen, jag orkar inte hålla upp fasaden längre, låtsas vara intresserad, låtsas som att jag inte går under. Låta er tro att varje litet ord inte sliter, att varje handling inte känns som ett hån.

Gör vad fan ni vill, men lämna mig jävligt långt utanför.
¨
Och du, föressten. Jag ska skjuta den där jävla tapiren. Jag ska föda dina djur med råttgift och sedan ge resterna till en äcklig jävla svimmande get. Kvar ska du stå ditt jävla vider, kvar med askan och brända grunder av det som tidigare var ditt liv. Först när du sitter i min situation kan du uppriktigt förstå. Förstå då kanske jag bryr mig om att lyssna när du försöker förklara.

Prata aldrig om mig igen, aldrig någonsin! Håna inte mig och mina känslor genom att ljuga om vad du tycker. Spotta inte på mig genom att ta mitt namn i din falska mun.

Allvarligt talat, jag menade det ditt jävla sär. Nästa gång du ska försöka låtsas att du ska ta livet av dig, sväng förbi här först. Till skillnad från dig så fixar jag skolan, och jag vet vilka doser du behöver för att lyckas. Jag kommer till och med förse dig med sprit för att skölja ner skiten. Allt för att du ska försvinna. Gör slag i saken och sluta snacka så jävla mycket skit ditt patetiska jävla missfoster.

Kommentarer
Postat av: Lenita

hej...oj lina vad har hänt..? är det den där äckliga bruden nu igen..?kram jag tycker om dej. hon är vidrig. kom så går vi på tapri dödar jakt.

2008-09-09 @ 13:43:35
URL: http://lenitatheone.blogg.se/
Postat av: frida

Vad händer minvän??? Kom jag ska ta hand om dig!

2008-09-14 @ 00:59:39
URL: http://sookhyunlee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0