Tidelag

Det är intressant med människor och deras förutfattade meningar. Som den anonyma komenteraren som anser att jag agerar ut på djuren, eller som zoofilerna som tror att jag är vilken svenne-banan som helst och kör med samma svensson-hyckleri som alla andra.

"Jag har fjorton katter på mina tio kvadrat, dom har aldrig andats frisk luft men lider inte för det..."
"Jag knullar mina skrikande hundvalpar av kärlek"

Att det finns så många människor fulla av dubbelmoral är ju ganska intressant, men väldigt skrämmande. Jag har blivit tidelags-trådens hackkyckling för att jag tycker att tidelag borde kriminaliseras. Det är också ganska skrämmande. men jag hoppas att det i alla fall väcker opinion, att folk faktiskt börjar tycka saker.

Så vad tycker ni om tidelag och varför?
Är alla zoofiler tjocka bönder som brutalknullar kattungar med trädstammar?
Far alla djur illa av att bli utsatta för tidelag?
Kan man jämföra tidelag med sexuella övergrepp?
Är djurplåger-förbudet tillräckligt eller borde tidelag kriminaliseras?

Fundera på det här en stund...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0