Tapetklister

Det känns så, som om jag sitter fast, mot min vilja i en sörja jag inte bad om. Jag vill så gärna till Stockholm, och jag vet att jag är på  väg, men tålamod har aldrig varit min starka sida (förutom när det gäller hämnd, den rätten skall vara kall) och jag vill vara där nunununu! Det känns som att jag inte längre vet vart mina känslor börjar och slutar, det är bara en slemmig massa, ja som tapetklister faktiskt. Jag vet några saker och resten vet jag inte om jag faktiskt bryr mig särskillt mycket om.

Jag vet att du inte är mer än en simpel lögnare
Jag vet att jag gjorde fel som la mig i, ni förtjänar varandra
Jag vet att någonstans finns det en gräns för vad som går att laga
Jag vet att i vissa fall är den gränsen passerad
Jag vet att du återigen försöker med samma dammiga kort
Jag vet att jag inte låter mig köpas
Jag vet att jag ska hämta banankartonger
Jag vet att snart så slipper jag skiten
Jag vet att jag fixar skolan, trots min ständiga rädsla för motsatsen
Jag vet att jag är bra på det jag gör, jag fick den bästa praktikplatsen
Jag vet att jag är sjuk, riktigt dålig, men hoppas ändå på det bästa

Jag vet däremot inte hur många minuter till jag står ut. Att se dig andas kan rubba min esxistens. Dom jävla katterna hårar ner överallt. Min kläder blir förstörda och jag tvingas kliva på kattsand. Jag ger inte upp, det har varit lögn dom gånger jag trott mig vara nära. Jag är så grymt mycket starkare än att ge upp, jag går vidare istället. Nya äventyr, nytt liv, nytt umgänge, nya tider.

Well, i slutet av dagen spelar faktiskt ingenting någon roll, jag vet vem jag är och vart jag är på väg. Det räknas.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Buäää! VM i självömkan eller? snyft Stackars dig som måste stå ut med personer som inte är perfekta och felfria.



Inte heller första gången du tar ut din aggression mot djur heller om man kollar i din blogg. Klart tufft! Jag vill också vara så tuff! Hur blir man det?

2008-10-22 @ 15:37:56
Postat av: Ylva

Ehh är det att ta ut sin agression, att tala om att det suger att kliva på kattsand och alltid gå runt i luddiga kläder? I vilken värld då? Hade hon sparkat katterna i väggen istället för att skriva en blogg, DÅ hade det varit att ta ut sina agressioner på djuren. Gawd...



Y

2008-10-22 @ 16:50:10
Postat av: Lenita

Lina.TUR för dej att du har mej!!för jag är perfekt! som du själv sa, inte ens kluvna hårtoppar! och tur för mej att jag har dej!för du är den som lär mej att vara så perfekt! Hade jag bott med djur jag INTE ville ha så skulle jag oxå AVSKYTT luddiga kläder och kattsand under fötterna. Nä du Lina! tur vi har varann älskade bästa LIna!!LÖJLIGT med folk som inte ens heter något, ja mena alla har ju ett namn och en mail=)

2008-10-22 @ 19:09:50
URL: http://lenitatheone.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0