Så här kul hade vi när Frida firade:

Jag har inte skrivt något om det eller lagt upp bilderna, men här kommer dom:

Fina Lenita på tåget när hon fått Cappucino av en riktigt trevlig och ärtig konduktörska!



När vi väl kom till Södertälje (vi visste inte ens vart vi skulle av) så irrar vi runt och är allmänt bonniga tills chauffören roppar oss till rätt buss, där fanns den här:


Man skulle ju kunna tro att det är en knapp, men nejdå, det är en sensor! Så när jag skulle röra på den (den var faktiskt fin!) så handikapp-plingade jag flera gånger. Haha, busschauffören var dock snäll och trevlig och kastade inte av oss i urskogen. Tack för det.

Väl i Södertälje centrum vandrade vi runt ganska länge och hade ganska tråkigt tills vi bestämde oss för att gå till en bar och dricka cider. Vi råkade hamna på världens sportbar där det fanns en massa biffiga män i matchtröjor, och jag och Lenita haha. Partysminkade med våra veckotidningar. Inne på baren:


Fick Lenita en idé! Nej, men hon hittade faktiskt en glödlampa i väskan, hur man nu lyckas med det!?

Sen träffade vi äntligen koreanen! Det var underbart, gänget samlat igen. Vi åkte hem till henne där hon öppnade paket, det tyckte hon var roligt, och jag började bli full. Plötsligt gick hon på toaletten och kom ut och hade blåst upp ett tiotalbalonger åt Frida helt själv! Då hade dom:


Ballonkrig!!! Det var sjukt roligt att skratta åt dom, och roligare blev det när Frida hittade ett sekundärt användningsområde för dom!


Japp, alkoholen flödade och vi hittade på en massa roliga saker, det gick så långt att Rattas skrattade tills hon grät:


Det kan ju bero på att Frida kom på vad man har rouge till:


Hahaha, Lenita sysslade tydligen med samma saker, men här någonstans däckade jag av medicinerna. Dock hann jag med en sista bild, bilden på hur Frida ser ut när hon ska köpa kött på ett marockanskt vis:


Det var en rolig kväll, och det var kul att vi alla var samlade. Jag tycker om er tjejer! Och saknar er när jag inte är med er!


Kommentarer
Postat av: Ylva

Jag tror jag dööööör hahahahahaha



/Y

2008-10-24 @ 14:20:16
Postat av: Lenita

åååh vad jag bara älskar er två av hela min kropp!!!!det är bara vi som kan ha så där kul!Snart igen?

2008-10-24 @ 18:36:43
URL: http://lenitatheone.blogg.se/
Postat av: Lenita

SHIT vad roligt vi hade!!!!!!! hahahaha


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0