IP: 90.235.9.222

"Buäää! VM i självömkan eller? snyft Stackars dig som måste stå ut med personer som inte är perfekta och felfria.

Inte heller första gången du tar ut din aggression mot djur heller om man kollar i din blogg. Klart tufft! Jag vill också vara så tuff! Hur blir man det?"

Underhållande eller hur?  Att jag med en blogg som jag aldrig har marknadsfört som någon annans än min egen, där jag skriver mina känslor kan vara så provocerande. Att människor bemödar sig med att läsa när dom blir så här uppröra är underbart! Jag gillar ju att provocera och försöker medvetet göra det ofta.

Förövrig. Ja det är jävligt synd om mig som har blivit indragen i litet äckligt spel som jag inte ville ha del av. Det är mina rättighet att klaga över det precis hur mycket jag vill på vilket sätt som helst. Att du läser och kommenterar är jag bara glad för, det hjälper till att göra min blogg synligare och vem vet, kanske kommer jag bli lika rik som blondinbella en vacker dag.

Jag äger inga djur, och nej jag är inte helt och hållet förtjust i dom som råkar bo med mig, detta har sin ´helt egna historia som jag kan dela med mig av i ett senare inlägg om så önskas. Att jag lider av att mina kläder håras ner och att det är kattsand är asjobbigt! och det värmer mig att du inser det. Jag inser att du vill vara som jag, det är det uppenbarligen flera som vill. Fortsätt läsa min blogg och apa efter allt jag gjort så är du på god väg!
Puss och Kram
Lina




Jag älskar det här!
speciellt älskar jag dig som bryr dig
och du som fattar ironi.


Nu har jag haft två I-landsproblem på samma dag, vart är världen på väg egentligen?

Kommentarer
Postat av: Lenita

alltså kattsand ÄR jäkligtirriterande att gå i när som helst! fastän jag älskar mitt spöke så hatar jag hans kattsand..

2008-10-22 @ 18:54:24
URL: http://lenitatheone.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0