hjältar faller hårt.

ni vet väl att man sover cirka en tredjedel av livet? vilket leder mig till slutsatsen att jag ska sluta sova, sluta äta och sluta blogga. hur ska jag annars hinna med allt?

jag menar jag vill (eller tror att jag vill)
läsa klart till underskötersa
läsa påbyggnadsutbildning till ambulansskötare
läsa till sjuksköterska
jobba utomlands antingen via fn eller försvarsmakten
bli polis
jobba som mentalskötare
fortsätta att styra upp smedjan
redan ha flyttat
köpa en lägenhet och renovera om
lära mig spela gitarr
shoppa
arbeta som volontär i sydamerika
jobba som väktare
jobba som hundförare
jobba som tulltjänsteman
forska
skriva en miljon olika c-uppsatser om olika saker
jobba ihop en förmögenhet som jag sen kan skänka bort
skriva om mitt testamente och vita arkiv
brodera mera
lära mig måla
sjung i kör
lära mig den medicinska ordboken utantill
lära mig fass utantill
läsa tiotusen olika påbyggnadsurser inom olika ämnen på olia nivåer
lära mig skriva cv (HJÄLP!)
söka fler jobb
söka fler lägenheter
flytta till radhus med mia


ni inser det också eller hur?
det finns inte tid att leva om man måste leva också.

Kommentarer
Postat av: Lenita

vi två har exakt samma problem..på flera av sakerna du vill göra så kan vi göra ihop!!men shit allvarligt Lina?? HUR ska vi hinna? vart ska vi börja?? aa shiiit allvar?? vi got some problems...

2008-10-17 @ 13:55:47
URL: http://lenitatheone.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0