Utkast: Jag är ...

Jag är starkare än Stefan:P Det ni, vem av oss knäcker vem i armbrytning kan ni få gissa^^.
Nej det hör inte hit att det var hans vänster mot min höger, det hör inte hit alls. Jag vann då är jag starkast, så är det bara.

Vi funderar på att åka utomlands i sommar, vore inte det skönt? Fast jag har jobb precis hela sommaren, har inte lagt in om någon semester alls.. Så vi får väl lov att se hur det faktiskt blir med den saken.

Otroligt hur saker och ting kan ändras, nu känns det mycket bättre. Gud ska veta att jag älskar den där pojken. Vem skulle om inte Stefan skura sönder sina händer med klorin för att städa toaletten åt mig?

Tack.

Kommentarer
Postat av: S

pssst. du du du du du du du du jag saknar ju dig när du är i skolan, (speciellt när du är där och får ostkoma! :))

2008-05-22 @ 10:37:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0