worth it

det är mitt fel. det är mitt fel.

jag tänker inte ens försöka ändra tankesättet.

du kommer inte ens att fatta vad det betyder, men jag lovar, på något sätt är allt mitt fel.


om någon har som krav att man ska leva utan destruktivitet, inser personen då att jag får säga hej då till många?

jag har hållit min del av avtalet, om en minut får jag reda på om du hållit din, vänta. ni får gissa...

damdadadamdaaaa: självklart inte, ett löfte gammalt som synden, istället ilska för att jag höll min del.

ilska för att du har bäddad och jag vackert lägger mig ner, ilska för att jag faktiskt visste vad som skulle komma.

jag saknar, jag har, jag kan, jag behöver, jag ska inte...'

tror jag...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0