aaa jo

det är svårt att hålla masken, när den är gjord av glas.
det är svårt att leva om du inte har luft

psyk föreslog idag ett behandlingshem i södermanland(eller så sa hon sörmland, det kanske är samma sak??) så att jag kan få min DBT som jag uppenbarligen är i så stort behov av. jag tackade nej och påminde dom om att dom inte kan tvångsinlägga mig.. jag är 20 år, jag har gjort min tid på hem, det räcker nu.

jag är tjugo år och det känns som att mitt liv rasar framför ögonen på mig. jag är tjugo år och gör inget åt saken

egentligen så finns det nog ingen som vet
och oftast inte jag heller.

nya sovvisar idag, propavan, och jag vill inte ens ha dom. det finns flera anledningar, den ena är att jag tycker om att straffa mig själv, den andra är att man tydligen blir groggy fram tills lunch dagen efter, det funkar inte riktigt med tanke på min skola..

jag skiter i det här nu
jag tar paus och försöker leva i morgon istället

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0