2124

jag vet att jag ska sprida positivitet och glädje.. and i will...

jag förstår bara inte hur en blick och en mening på några få ord kan göra så ont. ont på det där "spelar något verkligen någon roll"- sättet. Det där sättet som får folk att göra dumma saker sättet.

men inte jag. inte idag. för vårt wii är här, det är chippat och klart, och jag kommer få allvarliga trycksår i rumpan av allt tvspelande. Jag säger bara en sak, super mario galaxy äger!!! Det är nog lätt ett av dom bästa supermariona någonsin!! jag har med korta uppehåll suttit här i två dygn, och jag tänker fortsätta med det! =) någon får gärna påminna mig på söndag om att det är skoldag, för likt Ferdinan så sitter jag nog här än.... och luktar på handkontrollen.


jag är så brutal äckel nära att ge upp. men jag kan inte. jag vet inte hur mycket mer jag orkar, men orkar det gör jag. jag klarar allt och lite till. så länge man försöker så kan man nå stjärnorna. Och eftersom jag siktar högt, så borde jag landa bland molnen. right?! Jag ger inte upp och allt är okej. allt är okej.

och nej, jag spelar inte bara för att jag inte har något liv, jag tränar tålamod också. jag ska bli bäst i världen på tålamod, och jag ska bli bäst i världen på att le. en vacker dag kommer jag dit, där solen faktiskt skiner på riktigt, inte bara ibland, när du har en magnet som kan locka fram strålana, utan alltid, även när du är i skuggan. jag ska dit. jag stuntar i att jag är för frisk för att få hjälp och att verkligheten suger. jag struntar i känslan av att jag vill ge upp ibland. jag tänker inte, jag tänker verkligen inte!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0