1905

jag vet inte om jag lider mest, kanske någonstans, bakom platser som jag kan se, så bryr du dig också. Eller så är det inte så. och det är okej det också. för ibland spelar väldigt lite någon roll. idag är en sån dag, en dag när väldigt lite spelar roll. en dag som gud glömde, en dag som suger, och jag gör ingenting åt saken.

nej, jag är ingen martyr, jag är bara ett missanpassat pucko, jag är bara en blondin som borde lära mig att se saker för vad dom är, och inte tro så gott om alla människor. för dom finns där för att skada dig, värre än E's rakbladsborste som förövrigt är väldigt vass.

jag borde inse att jag är blind, och att inga glasögon i världen kan hjälpa mot det. jag borde inse att folk som säger att dom bryr sig, faktiskt oftast ljuger.

nej inte alla, man kan ju också tänka på någon annan när man uttalar orden
på vem som helst faktiskt.
tänk bara inte på mig, jag orkar det inte igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0