vissa människor

som alla vet så finns det människor till allt.
det finns människor som dödar barn med hammare, det finns männisor som skrattar när förldrar förklarar om sin sorg.
sen finns det även människor som dödar på andra sätt, vissa av dom innifrån, och som skrattar när dom sårade försöker berätta om sin sorg.

du är en sån där människa. på fullaste allvar så jämför jag dig med en barnamördare, för ni är faktiskt lika dana. ni begår brott som ni inte inser allvaret av och försöker sedan gå fria från straffet. ni hånar dom som bryr sig, dom verkliga människorna i ert lilla spel. för att spela, det är nog allt ni kan. jag väntar på den dagen då livet knackar er på axeln, det riktiga livet, ni kommer båda stå där handfallna och kanske inse att ni inte har en aning om vad som väntar. fast å andra sidan så är det inte säkert att ni kommer dit heller, ni är ju båda uppenbart psykiskt störda.

samma brutna löfte, brutet på samma sätt igen. jag tror jag har vant mig, för så dåligt som jag skulle kunna må, mår jag faktist inte. ni är båda så jävla vidriga att ni inte förtjänar dom drabbade människornas sorg.

en dag, en vacker dag så kommer det förflutna att hinna ifatt er, om inte annat så ser jag till att det gör det.

jag hoppas ni mår riktigt dåligt, det är precis vad ni förtjänar.

Kommentarer
Postat av: frida

Jag vet känslan, jag vet inte vilka det var, men jag förstår exakt hur du menar....

2008-08-11 @ 18:41:21
URL: http://sookhyunlee.blogg.se/
Postat av: Anonym

Undrar om du känner dig överlägsen med din bittra attityd? Förstår om du skaffar dig ovänner!

2008-08-19 @ 20:03:26
Postat av: frida

om du inte gillar det du läser så stäng ner webbsidan din jävla idiot!!!

2008-08-19 @ 21:01:33
URL: http://sookhyunlee.blogg.se/
Postat av: Stefan

ey du som inte skriver ditt namn., shut the fuck up. Har inte hört att hon förlorat en enda vän som hon bryr sig om.



Sen att de finns patetiska kräk som gärna pratar nedlåtande om personer de inte alls känner egentligen är en annan sak. Dessa personer tror oftast att de är något mer än vad de är och vill gärna vara överlägsna. Men egentligen är de oftast just patetiska. Skribenten Lina passar inte in på detta.



Inte för att jag har någon aning om vem du är, men kanske faller du in i kategorin ovanför.





Om du inte gillar vad du läser så finns det andra sidor du kan spendera din tid på t.ex djublonskopf/Flatearthsociety.htm" rel="nofollow">http://www.alaska.net/~clund/edjublonskopf/Flatearthsociety.htm eller varför inte blondbellas blogg?

2008-08-20 @ 13:10:49
Postat av: lenita

hahahha LIna vilka roliga kommentarer du har=))) helt P E R F E K T A juh=)))

2008-08-20 @ 13:55:16
URL: http://lenitatheone.blogg.se/
Postat av: frida

På idioten stefan!!! Jävla mupp som bara gissar!!! IDIOT IDIOT!!!

2008-08-23 @ 01:44:08
URL: http://sookhyunlee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0