arrgh!

Du kan skjuta dig själv så jäkla mycket ditt jävla mongo!! Hur kan du? Vad i helvete är du ute efter?  Oh, ditt lilla patetiska vider, två kan spela det här spelet, och jag förlorar aldrig. Jag ska krossa dig som den patetiska lus du är! Skit ska skit ha, och du förtjänar mest av alla. Jag funderar seriöst på att skada dig. På riktigt. Tur för dig att jag inte sjunker så lågt, inte till din nivå! Jag kommer inte behandla dig som du förtjänar. Jag gav dig en chans, en chans som du inte ville ta. Ditt beslut- din förlust! 

jag smakar salt

Jag som trodde jag hade en ny verklighet. Där allt var mjukt och ljust. En verkligehet långifrån den riktiga, den som jag vet att jag inte kan undfly. Ge mig inte hopp om du bara tänker ta det ifrån mig igen. Ryck inte undan mattan, för utan den så faller jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0