filuring

jag har funderat... jag tror att det kanske vänder snart.. eller snarare, jag tror att det har vänt, jag är inte lika tungsint. Jag tror att det har börjat hända saker. Jag har börjat planera igen, det betyder att jag hoppas på en morgon.

Vet du det? Att jag vill dela den med dig? Att du får mig att känna. Jag tror jag har blivit beroende av dig, och du gör så underbara saker. Mycket av att det vände är tack vare dig. Du har en otrolig förmåga att lyfta upp mig, när allt annat är nattsvart.

Jag har massa tvära kast i mitt känsloliv, och jag kanske inte alltid är noga med att påtala dom bra sakerna. Ofta blir det så att jag skriver när jag är ångestfylld, i många fall för att distrahera mig. Då blir det ogärna positiva saker. Men det finns. Jag har massor av positiva faktorer i mitt liv, och den här veckan har givit mig nya minnen, guldstunder, som jag kan leva på när solen slutat skina. Du gör att jag känner att jag lever, inte bara överlever.

Tack, för att du finns i min närhet, tack för att du betyder


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0