B.E.N

så självklar och underbar. Vad skulle jag göra utan henne? min älskade, älskade vän. Ofta är hon solen i mitt liv, att höra hennes röst gör mig glad. och vetskapen om att hon gör allt hon kan, värmer mitt hjärta. Jag önskar att jag kunde hjälpa mig själv för hennes skull, att jag skulle kunna hjälpa henne att hjälpa mig. Jag önskar att jag kunde sätta ord på mina känslor, och förklara det svarta som äter mig inifrån. Jag önskar att jag kunde leva för henne.

jag älskar dig underbara älskade du, det får mig att gråta, vetskapen om att jag gör dig illa. Jag försöker låta bli att göra mig själv illa, för jag vet att jag skadar dig, men ibland är det svårt. Kan du förstå varför jag ger upp ibland? Kan du förstå att jag älskar dig min vän?

Kommentarer
Postat av: B.E.N

Att du är ärlig mot mig och säger som de är, är en säkerhet ja har. Sen att du inte kan förklara dina känslor i ord, är ett prob som ligger hos mig, ja kan ju inte svåra och kompliserade ord. =) *blink* Så länge du är ärlig gumman kräver ja inget av dig. Stolt över dig gummen. Kom ihåg och ring på torsdag =) Du vet vad ja menar. :D :D

2007-10-16 @ 22:30:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0