så jäkla urdumt. så tanklöst

Förlåt! Jag fattar inte varför jag gjorde som jag gjorde. Det borde inteblivit så, jag skulle inte gjort så. ja, jag var ledsen arg och sårad, men det är ingen ursäkt.

shit vad jag tycker om dig
ingen är så underbar som du
och det verkar som om jag kommer få stå mitt kast. jag förstår dig
men jag fortsätter att hoppas, för jag kan inte ge upp, jag kan inte släppa dig, oss.. vi betyder för mycket för mig. jag vet inte hur jag ska få dig att komma tillbaka

men du borde göra det för att:
du säger att du älskar mig
jag älskar dig
jag kan tillbringa resten av mitt liv med att försöka bevisa för dig vad du betyder
jag vill leva med dig
jag vill inte leva utan dig
du sa att du ville flytta till mig,
såatt vi kunde bo i våran lägenhet.
jag har så mkt att bevisa och visa för dig
jag vet det.
jag gör det. jag tvekar inte ens
det här är vad jag vill.
the reason is you

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0