my arms

So if you find someone
Someone to have, someone to hold
Don?t trade it for silver
Don?t trade it for gold

-Tom Waits

Jag tror jag nästan frågade chans på honom idag. han måste godkänna vårt förhållande, är inte det samma sak?! coolt. Mycket som är coolt. igår var coolt. idag är en dag då jag har ont i magen och inte vill lämna sängen. det är inte lika coolt. Coolt. det var gårdagens ord. Det får sumera den senaste tiden. så tack för internet=) annars hade jag varit tvungen att plugga. men hey ag är klar. nu kan jag maila in uppgifterna!! wohoo. Du är ju för bra.


I?m sorry I?m hard to live with,
living is the problem for me


Du, du vet det där mörkret du ser? Jag satte dit det för att du ska kunna se stjärnorna lite mer.


oavsett hur illa jag verkar, så försöker jag intala mig att det inte är slut med det här, att jag kan värre. att jag är värre än det värsta du kan tro om mig. skit. jag förtjänar det. ge mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0