De omnibus dubitandum

hur kunde du tro att jag inte skulle veta? Hur kunde du tro att dina ord inte skulle nå mig? Att jag inte känner dig och läser dig?

ensam. mörker.smärta.panik.rädsla

men gör det då! kom igen, vad väntar du på?

det värsta är att jag inte ens är förvånad. inte ens lite. det berör, men jag har vetat sedan länge.

it will never....

klarhet.

Hodie mihi, cras tibi- minns det min vän. och glöm aldrig. allt du någonsin sagt till mig. allt du någonsin gjort mot mig. jag har fört en syndernas svarta bok. den svämmar över åt alla håll. men det är okej. jag visste ju.

Memento mori *Mendacem memorem esse oportet *Navigare necesse est, vivere non est necesse


Noli me tangere
Noli me tangere
Noli me tangere
Noli me tangere
Noli me tangere

Optime olere occisum hostem

det är coolt att lägga ner. och jag är coolast av alla.
hej

Non fui, fui, non sum, non curo -

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0