0711021751


Jag älskar honom, eller snarare, för du brukar läsa, jag älskar dig. Inser du vad du gör med mig? inser du att mitt liv kretsar kring dig? är det okej?

jag vill ha det så. Jag är inte ens självdestruktiv just nu, och vet du vad älsking, det är för den underbara tiden vi haft. även när vi tjaffsar så är jag övertygad om att det löser sig, för jag vill vara med dig, och jag tror du vill vara med mig också.

så kom igen, gör det. våga. vill du så våga.


Jag vet inte hur jag ska förklara. att jag inte ser det, betyder inte att det inte finns. bara att jag itne vet hur det ser ut.  att det är nytt och ovant. hade jag menat att det inte kan bli vi, så skulle vi inte vara. för varför dra ut på något som ändå inte kan sluta lyckligt? Jag är tror på oss, jag vill att det ska vara vi, och är det nu så att vissa önskningar som jag har inte kan bli uppfyllda, då är det så. det kommer säkert bli jättesvårt, men finns du där för mig då, så löser vi det. vi klarar allt.

du.. det är dags att du packar väskorna och kommer hem. jag saknar dig. du har nyckel, använd den!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0