shjs

du fick väl som du ville. du fick inte höra något alls.
jag fick väl vad jag visste. bevis på att jag inte var någon alls

tilit, du vet det där ordet som folk våldtar förjämnan? jag kom på att jag är rädd för det. uppriktigt vettskrämd. men jag orkar inte tvivla längre. men kan inte heller lita på någon så vad händeR? jag lever mitt liv bakom cellofanplast, och är skyddad från allt. men också konserverad och bevarad. precis som alla andra möglar jag, bara för mig själv. så dom vackra frukterna i livets kylskåp inte behöver bli smittade. känner själv. möglar själv och försvinner själv.

gjort är gjort. som pix och pax. har man fått som man velat får man vänja sig vid att man gjort det man gjorde och fått det man fick. det betyder inte att livet behöver bli annorlunda. stay tuned, för solen kommer le åt dig i morgon också

möjligheternas möjlighet. jag var inte medveten om det då. shit vad jag är blå under mina gröna ögon. självklart så såg du det jag missade och självklart så handlade du medvetet. självklart försöker du rädda ditt skinn, för brinner jag sprider sig elden. men det är okej. bara för att jag vill att du ska veta, så kan jag kanske tala om att jag gjorde som du ville. du gav mig allt jag behövde

nej jag mår inte bra, är det bra att jag är jagad? att jag jagas medans jag skriver det här`? nej jag mår verkligen inte bra

one step closer...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0