not what i planned at all

tänk om... om du kunde vara hemma nu, så jag fick ligga i dina armar som varje natt. att jag fick värme, och slapp tänka på att det är kallt.

så när du kommer hem, håll mig och säg det igen. säg att det är mig du vill ha, så skippar vi vintern tillsammans.

________________________________________________________________________________________

jag är så schizofren. samtidigt som hela jag ler och är mys av en rar annledning
så är resten av mig svart och söndrig.

förresten så spökar det här, så nu ska jag damsuga

jag hatar dig, du är inte okej jag föraktar dig och den del av mänskligheten du representerar,

...men det är inte ens nära vad jag känner för mig själv när jag låter en patetisk lögnare som du påverka mig på det här sättet


jag har svårt att hålla isär allt.

min bjällror har redan fallit, betyder det att mitt korthus kommer rasa härnäst`? för då. då vill jag inte vara med mer

min mamma sa att det var okej att jag plågas under mina självmordsförsök. hon sa också att det väl skulle vara roligt om jag lyckades ta livet av mig.

- antingen så lyssnar hon inte på mig, eller så har hon insett och gett upp. du vet den där känslan som mödrar inte får ha, men som dom smartaste kanske känner i alla fall?!? jag skulle inte klandra....


kallas det mani? att sitta och fundera i gråskalor och bara genom tankar på vad som kan komma så blir det lite ljusare. snart kommer han hem

Kommentarer
Postat av: [B.E.N]

[Ja är la svart/vit och ja delar din syn]

2007-12-17 @ 22:10:10
Postat av: Marie

*sträcker ut en hand och bara finns*

2007-12-18 @ 19:22:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0