1516

jag förstår verkligen inte.. jag menar att jag verkligen  verkligen  inte förstår längre.
men ibland blir det bara för mycket för mig. och det är okej

hey det är ju bara jag. slit och släng, bra och ha bruden du vet...

henne vi kan göra illa, för hon överlever allt.
henne vi kan utnyttja efter våra behag, hon är ju för mesig för att sätta emot
henne vi kan skratta åt i smyg, hon är för upptagen med att gråta för att se det
henne vi kan ljuga för, hon är ju så jävla patetisk att det inte spelar någon roll

kan vi inte bara få det överstökat istället för att spela erat spel? kan vi inte skynda på tiden lite så jag får tacka för mig sen?!?

är det tillåtet att ge upp nu?

' I worry ?bout my vulnerable life
And if I'll survive another day '


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0