Det är dags nu...

Det börjar bli dags för dig att komma hem nu lilla farmor, vi väntar ju på dig.
Det börjar bli dags att bli frisk nu lilla farmor, vi saknar ju dig.
Du är inte ensam lilla farmor, vi älskar ju dig.

Jag blir så varm i själen av att se dom framsteg hon gör. Det är dom små men stora sakerna som betyder, som sätter sig som en guldkant i mitt hjärta och fyller mina ögon med glädjetårar. Som igår, då hon satte sig upp på sängkanten för att äta. Du klarade det farmor!

Jag är så glad att jag är där jag är i livet, jag har koll på vad som händer, jag kan förklara, både för familjen och för farmor själv. Jag gör nytta, och jag mår bra när jag gör det.

Jag bara önskar att allt vore annorlunda,
jag önskar att det inte hade behövt hända.
Jag bara önskar att du inte hade behövt vara orolig,
jag önskar att du inte behövde lida.
Jag bara önskar att hela livet inte var som nu,
jag önskar att du blir frisk snart.


Kommentarer
Postat av: [B.E.N]

Jag önskar att dina önskningar gick i uppfyllelse!

<3

2010-01-25 @ 22:19:21
URL: http://www.ankiplutt.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0