Could life get any better?

Det är höst, jag och Y var ut och promenerade och tittade på alla döda växter, och jag insåg. Det handlar inte om död och elände, det handlar om liv och pånyttfödelse. Som Mia sa, lönnlöven faller, men i år faller vi inte med dom.

Det är en höst utan lönnlöv. I år kan jag uppskatta det som är vackert med dom, skönheten i hösten. I år är jag så mycket starkare. 2009 blev mitt år. Mitt och mina närmaste. Glöm aldrig det, vad vi har ådstakommit i år.

Mia: Du blev sambo, du blev lycklig, du leker med dokotorn, du är på väg åt rätt håll.
Y: Du började plugga, började på ditt nya liv. Jag ser att du är glad och att du gör framsteg varje dag. VG.
Jag kan fortsätta i all oändlighet. Men B.E.N, Rattas och Frida, ni vet själva. Vi äger!

Jag mår bra, jag känner mig hel. Jag reagerar normalt (för det mesta) på saker och ting. Jag låter inte det sjuka i mig längre kontrollera mitt liv. 2009 är mitt år, 2010 kommer bara att bli bättre!

Kommentarer
Postat av: M

"It’s so weird

I was just about to leave here

To say OK, they finally got me, I give in

Oh I knew there must be something meant for me out there

I just didn’t know where to begin



You smile at me and you lead me to the dance floor

I can feel that something’s starting, starting soon

Been so tired, haven’t slept a night since 1994

Doesn’t matter now we’re on the move



’Cause this is the year, this is the year it all will happen

It’s finally here, I have been waiting all my life

So put on your coat, it’s time to go, it’s time for take-off

I think I can say without a doubt this year is mine"



Vi är bäst, och inte bara det. Vi fötjänar det fanimej också! :)



[elg]

2009-11-20 @ 11:31:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0