En God Jul?

Det är en massa känslor idag. Det började fantastiskt, men sen slog tanken mig, och jag inte riktigt skaka den av mig. Det är hemskt det du gör, och jag föraktar människor som du mer än livet. Du måste ha sett hur sårad jag var, hur knäckt jag var, och du agerar precis lika dant.

Och du, jag ser nu, hur det måste ha varit, alla dom bitar jag inte såg då, ser jag i en annan historia idag. Jag känner bara avskyn och tärande ilska. Jag är glad att jag kom till insikt, men det hade gärna fått vara en annan dag än julafton!

Nåväl, det kommer att bli en toppendag, och det är snö ute! Tack vara min nya fina bok, så vet jag också hur jag sover i en skyddande snögrotta! Super!


God Jul alla!

Kommentarer
Postat av: B.E.N

Gog jul älsklingen!

Hälsa familjen!! =D

<3<3<3

2009-12-24 @ 13:19:34
URL: http://ankiplutt.blogspot.com/
Postat av: Lenita

saknar dej!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0