tralllala lallala...

...för att jag är ett mongo barn, ett emo-mongo barn.

Ett handikapp. Japp, jag är ett handikapp.

Ett alldeles speciellt handikapp. Jag har en inflamation i någonting bakom handflatan på grund av att jag burit för tungt. och eftersom jag är så speciell så ser jag så klart till att min skada ska vara orginell. Vilket då ofrånkomligen leder till att jag nu sitter mitt imot min likaledes dysfunktionella syster. Hon med gips på högern, och jag med stödförband.

Det var alltså väldigt svårt att försöka skära pizza i dag, det gör vi inte om.

Något annat som är underligt är att jag kan diska, men inte torka av saker. Det gör helt sonika förbaskat ont när jag böjer handen bakåt, spretar med fingrarna eller försöker vinkla ihop själva handflatan, detta leder ofrånkomligen till tankar kring min skolsituation. Jag kan inte anteckna för hand, däremot så funkar det att skriva på dator.

Det här kommer att bli spännande. Jag har fått stränga order från doktorn. jag får inte jobba (för mycket handarbete), men allt annat får jag försöka med, men om den skärande smärtan uppstår måste jag omedelbart avbryta och får inte försöka mig på samma sak försen jag är hel igen.


Så mina vänner, så ligger landet. jag är en galning med en knäpp skada,.

Kommentarer
Postat av: Johanna

Dy lyckas då med de konstigaste sakerna, det är nog bar aför att du är så speciell! =)

2009-08-27 @ 09:06:21
URL: http://www.johannaniiranen.blogspot.com
Postat av: Lenita

så du <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0