Long time no see

Väldigt lång tid utan bloggande ´faktiskt, men det kan ju bero på att jag jobbat som en liten hora hela Juli. Över 200h på golvet. Puh! Men det har varit värt det, restaurangen har gått frammåt och Frida verkar nöjd, då är jag nöjd.

Så Luleå...Det är ju utan tvekan en sommarstad- för 40-talister. Jag kan inte säga att jag är så fasligt imponerad av själva staden. Människorna jag jobbat med har ju utan tvekan lämnat mer bestående intryck. Massa roligt och trevligt folk som det ska bli spännande att följa.

Idag är det onsdag, och det känns som att jag har legat i hela tiden. Kom tillbaka i måndags, åkte direkt på antsällningsintervju (suprise, suprise jag fick jobbet), sen vidare och införskaffade mig världens minsta och sötaste lilla dator. Den har otroliga 8,5 h batteritid, och ryms i mina handväskor. Strålande helt enkelt!

Igår var det full rulle med Ylva och hennes underbara söner hela dagen, vi var på stranden och jag njöt verkligen! Jag har saknat dom alla så otroligt. Min familj växer på mig för varje år.

Idag har mamma och gris varit här, det var mysigt, vi drack kaffe och snackade en massa skit, och i morgon åker jag och Kim till Ikea, Mia kommer och tja, det kommer att vara full rulle hela veckan. Jag har så grymt mycket roliga saker inplanerade att jag inte förstår hur jag ska hinna ha semester.


Jag får försöka ta tag i bloggandet igen nu, men först ska jag diska..

Jag lever och mår bra i alla fall, och jag hoppas att ni gör detsamma!

/
Den galna flickan i behov av kärlek.


Kommentarer
Postat av: Lenita

Jag saknar dej så jag tror jag dööööööör <3

Postat av: Lenita

DU! jag har lyckats igen, i bloggandet :p mitt inlägg om småhundsägare, var visst väldigt ömma tår för en viss liten fjortis tjej =) jag får nya kommentarer varje dag =))

Postat av: Johanna

Du är hjärtligt välkommen tillbaka till bloggens värld =)

2009-08-07 @ 10:40:38
URL: http://www.metrobloggen.se/jniiranen

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0