I'm in it for real.

Thats it. Nu är jag inskriven, har fått schema och en andra massa intressanta saker. Böckerna till dom två första delkurserna finns hemma. Jag ska bara maila jobbet sen är jag redo att köra.'

Fatta! Jag Lina-inget mellannamn- Engström är från och med idag sjuksköterskestudent. Det är på riktigt, och jag kommer att äga så hårt. Jag kommer bli en grym syrra!

Jag har fjärilar i magen, både av förväntan men också en stor del I told U so! Vem kunde anat det här för några år sedan när jag var ute och söp och slogs. Vem kunde tro, när jag var mer död än levande, att jag skulle orka ta tag i mig själv, plugga upp mig till -nästan komma in på läkarlinjen-toppbetyg- och utan problem valsa rakt in i den utbildningen jag vill gå, på den skolan där jag vill gå. Jag är bäst! Jag är nästan äckligt stolt över mig själv och min förmåga. Men det har ju prinsessan sagt länge: allt går bara man vill, och Mia säger alltid att : Allt jag vill är på riktigt. Det här är bevis på det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0