Resan till Idre del 1.

Det blev en ganska tidig start på dagen, men vi blev väckta på bästa tänkbara vis, med vi så menar jag förståss mig själv. Denne underbara krake hade kokat kaffe! Mmmmm... kaffe!



Mitt hjärta var ganska trött....

Och nej, det finns inga sådana här morgonbilder på mig så vitt jag vet :D

Vi åkte i en ganska fullpackad bil....


Efter en stund blev det kaffe paus, hennes mamma hade skickat med latte-pulver :D


Och äntligen var vi framme... It was a killer view!

Japp, det man ser längst bort är Norska fjäll! Så coolt!


Riktigt fint var det, jag blev helt betagen=)


Kommentarer
Postat av: Mia

Haha. snygg bild på mej du. :P Men du, vart tog alla snowboardbilder (och filmer!!) vägen? :)

puss

2009-04-08 @ 11:13:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0