Det är tydligen skillnad på låg karaktär och låg karaktär.

"Anonym om oh no you didnt!:
Jag förstår inte hur man helt rakryggad kan stå och säga att man är bättre än någon annan när man måste sjunka så lågt att man börjar hota folk, via en blogg dessutom. Verkligen låg karaktär måste jag säga. Men vad ska man förvänta sig av nån som skryter om sin psykiska instabilitet..."

Det här är så töntigt att jag blir galen. Det är helt okej om man tycker att jag går över gränsen, jag får höra det ibland och har faktiskt inga problem med det. Mitt sätt att lösa problem på är sällan andra människors sätt. Mitt sätt att avreagera mig på, behöver inte vara samma som andras. Jag har inga större problem med det. Men det här är ju så att man blir tokig.

Två anonyma kommentarer som talar om för mig att jag är "fjortiz" och nu är jag oförstålig.

Att den här personen tycker att jag gör tokiga saker är okej, att den här personen anser att jag har låg karaktär är också okej, och att den här människan uppenbarligen ser ner på mig för att mitt psyke är trasigt är också ganska okej. Jag är ett psykfall, vänj dig vid tanken, jag har förlikat mig med den, pratar gärna om det och har tatuerat in budskapet på min kropp.

Men era fega djävlar våga stå för era kommentarer!

Min erfarenhet är att det är patetiska småungar som skriver anonymt, och det verkar ju stämma.

Min blogg, mina regler. Jag tänker inte hindra er från att lämna era anonyma kommentarer, för jag gillar att provocera och att uppröra. Men väx upp och stå för era åsikter. Det är så tröttsamt i längden när folk tror att en sak gäller för dom, men att alla andra ska spela efter andra regler.

Kommentarer
Postat av: [B.E.N]

[ Jag gillar dig sätt att avreagera dig på, jag vill oxå vara med och leka, de var länge sen jag hade skoj! ;) ]

[ Vi har börjat gräva nu ]

[Kärlek]

2009-04-27 @ 22:36:26
Postat av: Marre

Det är bra att du har ett sätt att få utlopp för dina känslor, men att skriva precis vad man än känner för i en blogg som hela världen kan läsa är inte okej...



Det är falskt som fan att ena dagen skriva saker som "jag är bättre än vad du är" etc etc, och nästa dag låtsas som om ingenting har hänt.



Att sedan rättfärdiga det med "men jag trodde inte att personen i fråga läste min blogg" är så otroligt dumt.

Lite som att vara smygnazist, för vet ingen om det så är det ju okej?

2009-04-28 @ 06:51:36
Postat av: [B.E.N]

"-men att skriva precis vad man än känner för i en blogg som hela världen kan läsa är inte okej... "

Vänta lite, vem är du egentligen? Hon får väll pip skriva vad hon vill.



Och du, bara så du vet Marre...... MorF är bättre än DIG och MIG på bra många sätt!!! Och när du tänker efter, så vet du att de är sant..

Man ska skryta om de man är stolt över, MorF är stolt och JAG är Stolt över min MorF!

Vem är du stolt över?

2009-04-28 @ 10:39:33
Postat av: Lenita

håller md dej annica! LIna är bättre än de flesta =) men det år faktiskt du och jag med, vi står upp för vad vi tror på och känner är det rätta! och ja, man ska våga vara stolt för den man är! i detta land där allt ska vara LAGOM måste man våga sticka ut för att komma framåt! LIna du ÄR bäst!bättre, eller hur =)

Postat av: Marre

Det här börjar kännas som en parad av Grynet-Kopior - både dålig svenska och kliande av varandras ryggar.



Huruvida Lina är bättre eller ej än vad du är, Annica, kan jag inte uttala mig. Lika lite som du kan uttala dig huruvida hon är bättre än vad jag är.



Lägger ner att föra en dialog med er, med tanke på den underutvecklade språkförmågan så utgår jag ifrån att det finns brister även på andra ställen...

2009-04-28 @ 15:33:33
Postat av: C

Man kan fly om man vill, men gör inte saker ogjorda. Brister i spårkförmåga är bara dålig ursäkt för att fly, då jag efter egen läsning sett att du själv stavat fjortis med z. Ställ dej upp, stå för din talan och tala om saken med varandra istället. Det är nog mognare än att sitta här och skriva elaka kommentarer till varandra.

Ingenting kommer bli bättre av massa skitkastning.

Jag säger inte vem som har rätt eller fel, jag säger bara sluta.



Och Lina, du har all rätt att skriva vad du vill på din blogg, även om den är öppen att läsa för hela världen. Du skriver inte ut personers namn och personhandlingar så då är ingenting förbjudet.

Alla har rätt att bli arga, vart dom sen publicerar sin aggreation är inte alla andras problem. Dagbok, blogg, hemsida, affischer. Alla har rätt till sin åsik, det står i Sveriges lagar.



I denna såpa så verkar det ju faktiskt vara så att det bara är dom inblandade som förstår Linas inlägg, och om man inte vill läsa så behöver man inte göra det. Man kan låta bli.



Det är min åsikt, men jag är nog säker på att den inte delas av alla. Men det står jag för.

2009-05-03 @ 15:18:11
Postat av: Johanna

Lina! Nu när du flyttat måste du blogga mer!

2009-05-24 @ 22:27:40
URL: http://www.metrobloggen.se/jniiranen

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0