om en stjärna.

jag mår ap-dåligt. ni vet den där reklamen som handlar om att det är mer synd om en man som är förkyld, än en kvinna som föder barn. jag känner mig som den mannen. blä. jag är förkyld med både bihåleinflammation och öroninflammation, äter penicillin och något som är bra för bihålorna och som har ett namn som jag inte mins. nåväl, jag mår alltså riktigt dåligt.

måste dock lägga till att jag haft andrea som barnvakt och sen kom mia förbi igår med en nutella till vårt kaffe. jag gillar mia, jag gillar kaffe, och vi gillar nutella. en superb kombination, undrar vad hon gör idag? ;)

anyway.

när hon skulle gå igår hittade vi ett stort paket på köksbordet, däri låg det tamdadaaam:  *

yepp, min stjärna. min alldeles egna stjärna. stefan döpte den till eilífur ást, och den ligger i stora björnen så man kan se den varje dag om man vill.

-skriv upp teleskop på inköpslistan

beviset ska ramas in och brickan bär jag just nu kring halsen. den ska nog graveras först, samt att vi funderar på att lägga till en stjärna i stjärnan.

lovely!

jag trodde inte att jag skulle bli glad på det sättet jag faktiskt blev, jag och mia pratade om det innnan. men jag var visst helt ute och cyklade. det pirrar i magen, och jag funderar på massa coola saker man kan göra.

jag är glad

tack stefan

tack för att du beställde den när vi förlovade oss, till minne av oss, i himlen, eilífur ást!

Kommentarer
Postat av: [B.E.N]

Söta då :) Hehe.. ni är för söta när ni kan :) [KÄRLEK]

2008-09-06 @ 17:14:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0