Men seriöst!

Ditt lilla äckliga kryp kan du sluta försöka stjäla mitt liv? Kan du skaffa dig ett eget alternativt sluta existera?
Hur jävla svårt ska det vara att vara orginell ditt alternativa lilla bihang?
Jag har märkt att du innerst inne vill vara jag, att du helst av allt lever mitt liv.
Men vet du vad? Du är fake, ett skal, den tomma vasen. En människa utan innehåll.
Du kan apa efter precis hur mycket du vill, men ditt vidriga sanna väsen kommer alltid lysa igenom.

Hoppas det känns bra, att när du apar efter så lyckas du aldrig. Hur känns det att hela tiden försöka, men att alltid veta att jag är bättre än dig? Känns det jobbigt? Ska du skära dig lite i armarna nu? Gör det! För du vet ju innerst inne. Att jag alltid vinner. Livet är en tävling och jag är redan i mål samtidigt som du letar efter startlinjen. Kom på något eget som omväxling, och sluta apa efter allt jag säger och gör.

Och den hårda sanningen är att jag måste vara buggad, men är i alla fall bättre i allt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0