om jag ville

så skulle jag kunna skriva en lång blogg om efterblivna mongon i min klass som hotar mig med våld och kallar mig onormal och psykiskt sjuk inför halva klassen, eller om mina tårar, eller om det faktum att läraren tyckte att jag skulle tycka synd om den jäveln, eller om att jag var tvungen att sitta kvar och prata med dom så att jag inte skulle ta med mig det hem...

eller om att jag har tillbringat nio timmar i västerås med shopping utan att köpa mer än en äcklig kopp kaffe

eller om något annat.

men jag låter bli och skriver en liten blogg om absolut ingenting.

jag ska jobba hela helgen igen. det börjar kännas. men jag tycker nog att det är värt det någon gång, förhoppningsvis när lönen kommer.. annars kan det bli jobbigt

men allt är okej. allt är okej

Kommentarer
Postat av: s

älskling, om du blir arg å irriterad på dina skolkamrater så laddade jag ner Bully Scholarship edition åt dig, det finns i Wii spel-lådan. Där får du slå en massa folk i skolan!

2008-03-08 @ 12:29:00
Postat av: lenita

tur jag bara träffar mina klasskamrater en gång i veckan.....

2008-03-10 @ 11:18:52
URL: http://lenitatheone.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0