du suger och jag är så jävla bra

Det är så grymt ute med deppiga jävla skitinlägg om ens deppiga jävla skitliv. Så otroligt töntigt och vad är egentligen meningen?

Så jag tänkte bara tala om att jag som en av dom väldigt få i klassen klarade provet som jag aldrig orkade plugga till. Med kommentaren "Lina du är så jävla skön, och du har helt rätt". Tack jag vet och det värmer.

Det gör egentligen fortfarande ont att se ett stort G i röd färg på mitt papper, och jag tycker det är konstigt. Provet var bara på G nivå, och jag vet att om jag hade haft en möjlighet att få högre så hade jag fått det. Jag klarade provet galant, och det fanns ingen möjlighet att få ett annat  omdöme. Trots det så gör det nästan fysiskt ont att se bokstaven. Blä, jag är verkligen störd.

Men nu vet vi det i alla fall. Även när jag inte orkar plugga så fixar jag proven bättre än idioterna i min klass som det finns så gott om.


jag är så jävla bra och borde egentligen skämmas för att jag skriver så kaxigt, men som sagt det är ute med depp

hej

Kommentarer
Postat av: Marie

Lina, du är bäst!
Och jag tror på dig.
Kram!

2008-03-27 @ 20:54:18
URL: http://garderobstrollet.lannbrink.se
Postat av: [B.E.N]

Wohoo! Du är bara för bra MorF!
[KÄRLEK]

2008-03-28 @ 09:00:26
Postat av: Eveline

Hej Lina. Vad kul att du läser min blogg =) och vad synd med din syn. men du, jag och anna w har ju stans snyggaste brillor iaf=) Kram

2008-04-22 @ 18:39:25
URL: http://evelineramzell.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0