Jag är visst utmanad.

Jag har fått en utmaning från Marie:
Reglerna är:
Publicera reglerna på din blogg.
Svara på de sex 8-sakerna.
Meddela de utmanade på deras bloggar.

 8 favoritprogram:
1. Grey’s Anatomy
2. House
3. Cold Case
4. Criminal Minds
5. Desperate Housewifes
6. CSI
7. Parlamentet
8. Simpsons

8 saker jag gjorde igår:
1. Hade en väldigt spännande praktik på Ambulansen
2. Drack Bacardi Razz
3. Fick hjärnskakning
4. Träffade saknade människor
5. Pratade civilkurage med en polis
6. Applicerade mina intox-erfarenheter på verkligheten och ett verkligt fall
7.Läste Bärsingen.
8. Glömde ta mina mediciner

 8 saker jag ser fram emot:
1. Att träffa Ylva och familjen
2. Min student (18/12)
3. Att få använda mig av min utbildning i jobbet
4. Nästa utbildning
5. Glöggmys i morgon
6. Nyår med alla trevliga människor
7. En annan tid-ett annat liv
8.

8 favoritrestauranger:
1.
2.
3.
4.                              Jag är helt enkelt svår att behaga
5.
6.
7.
8.

 8 saker på min önskelista:
1. Lycka till alla vänner.
2. Att mina föräldrar växer upp och tar sitt ansvar.
3. Ett bättre demo-år 2009
4.
5.
6.
7.
8.

 8 personer jag utmanar:
1. -
2. -
3. -
4. -
5. -
6. -
7. -
8. -

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0