utmanad

marie utmanade mig, och eftersom jag gillar marie så måste jag ju svara på det här =)

Utmanad 27 augusti 2008
1) Vad åt du till frukost?  pastagratäng och chips (jag är en mycket dålig människa)
2) Lägg ut den senaste bilden du tagit på dig själv. det finns inga sådana bilder
 3) Vem fick du ditt senaste sms ifrån? stefan
4) Vilken färg har din dator? Grå
 5) När var du arg senast?  några timmar sen.
6) Ditt bästa minne från skoltiden? jag förtränger sånt, men jag gillar kunskap
7) Ditt sämsta minne från skoltiden? Finns tyvärr massor…
8) Yoga eller löpning? löpning, annars måste jag ju sitta still
9) Spaghetti Bolognese eller Oxfilé Provencale? jag äter tillbehören
10) Vilka tidningar läser du regelbundet? Bärgslagsbladet
11) Favoritkaraktär i deckare? hm, annica bengtzon får det nog bli, eller irene huss
12) TV-program du aldrig missar? jag missar alltid teveproram
13) Vem är du avundsjuk på? säkert något, men att jag inte vet måste ju vara bra
14) Din bästa revansch? det finns många.
15) Din bästa respektive sämsta chef? peter griffelcrona var utan tvekan den bäst!
16) Mat som du aldrig någonsin kommer äta. jag har nog svårt för ögon.
17) Offentlig person som du skulle vilja ta dig ett snack med? jag skulle vilja klappa reindfeldt på flinten, räknas det? prata vill jag dock göra med bill gates. en mycket generös man.
18) Kaffe eller te? Kaffe!! mycket kaffe
19) Skostorlek? 37-38
 20) Hur ofta är du på IKEA? Ganska ofta.
21) Om du hade fem miljoner över - vad skulle du köpa? Och du var tvungen att köpa något annars skulle de försvinna…
Om jag får, så skulle en hel del gå till välgörenhet, man kan ju köpa pins och grejjer för att stödja om man inte får ge. sen vet jag inte. vi har allt vi behöver, så jag antar att pengarna skulle sparas i väntan på livet efter studenten.


Nu vill jag utmana : rattas, frida, andrea och annica och mia.

Kommentarer
Postat av: Lenita

får man ljuga i såna här utmaningar eller=)

2008-08-27 @ 10:24:24
URL: http://lenitatheone.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0