jag har en ny

mugg med mig till skolan. Det var väl intressant?

JAg har också ätit ostbollar till frulle och gjort en läxa. Då är det bara tio till kvar! Nej så illa är det inte, det bara känns som katastrof.

Jag, Stefan, Ingegerd och Kjell var på Big Comedy i Örebro i lördags, helt okej, jag höll på att börja gråta av skratt under sista akten även om dom innan varit lite mediokra.

Igår var vi hemma hos världens bästa B.E.N och sa grattis. Hon fick en annänanäs som hon ska ha i drinken på fredag då vi ska fira henne lite till. Skojj skojj!

Det har hänt mycket som egentligen borde bloggas om, men jag känner att nu är inte rätt tillfälle. Men det kommer. Jag ska bara trassla ut några knutar till.

Jag väntar för övrigt med spänning på ett blogginlägg som ska komma första maj. Jag vill ha både uncut och om du skulle ändra något, det ändrade... Jag vill ha dina tankar i orginal, men även se vad du menar när du fått tänka en stund. Vill du inte publicera båda så maila mig den ena..

nu ska jag dricka _mera_ kaffe..man kan ju tro att det skulle ta stopp någonstans men ICKE!

Kommentarer
Postat av: J

Hej!
Kolla gärna in min blogg :)
Kram

2008-05-02 @ 14:03:12
URL: http://jahwanna.blogg.se
Postat av: Frida

hej vännen, vad händer med världens bästa lina??? Glöm inte att koreanen finns här jämt

2008-05-05 @ 22:25:21
Postat av: Frida

hej vännen, vad händer med världens bästa lina??? Glöm inte att koreanen finns här jämt

2008-05-05 @ 22:25:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0