less

Jag orkar inte med mer. Jag orkar inte, jag orkar bara verkligen inte. Jag vill bara gråta, göra slut på det. försvinna, tyst, stilla ensamt. Borta. död.

Jag orkar inte, jag orkar inte.
Jag orkar inte vara jag.
Jag orkar inte hålla upp den där äckliga jäkla masken, den där fasaden som är bräckligare än glas och hårdare än betong. Att lägga av den är inget alternativ, under den är jag skör. Som blött papper, trillar sönder mellan dina fingrar. som om dom vore av rakblad. Det behövs inte, ni dödar mig i alla fall.
Jag dödar mig i alla fall.
Vem behöver glas? Vem behöver rakblad? Vem behöver smärtstillande? Vem behöver något?
Jag har ju mig själv.
Jag vågar inte
JAg orkar inte
Jag vill inte

ut. flykt. borta. försvinna.glömma.
erase and rewind.
DELEATE


glömma...

Jag sparkar mig i magen, sliter sönder håret och skriker mig själv att fatta! Ge upp
Vissa dagar. är jag bara för mycket.
vissa stunder är allt för mycket.

Kommentarer
Postat av: lenita

lina!!!släpp inte tagit!!!ge inte upp!!!gör inget så jag o våran eventuellt snart nya familj blir en familjemedlem för lite!!!!älskade än vad händer om du släpper S?vad känner du vid tanken att vara utan han...?jag hatar han för hur han behandlar dej..när han gör dej lycklig älskar jag han...jag fattar inte vad han o den där bruden lider av.. vad får dom ut av att göra detta mot dej...puss kram tycker om dej sötaste bästa vän=)

2007-09-26 @ 22:15:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0