Hej och välkommen

till emo sidan av livet.
   Du passerde precis en ny gräns. Förwtår du det? Förstår du att jag inte kommer lita på dig på samma sätt längre? Förstår du att jag kommer att sitta barnvakt? Förstår du att det känns som att det är mitt fel? Hade inte jag romantiserat rakbladsromansen hade du kanske inte gjort något. Det är något nytt, någotr jag måste lära mig leva med. Om det går vet jag inte, det är mycket att smälta. Jag oroar mig över mycket. Är det mitt fel? Kunde jag gjort något? Kommer det bli annorlunda?


du har gått och blivit emo, välkommen till min värld

Kommentarer
Postat av: lenita

blogg är bra=) ja ska oå fixa=) du är bäst kram tycker massa om dej

2007-09-13 @ 14:31:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0