hat

hatar:
psyk öppenvårdshelvetet som ger mig en ny medicin när dom säger att ingen av dom jag äter funkar. En ny medicin? En medicin mot psykoserna, inget mot sömnen som inte infinner sig när den ska, eller antideppen som är värdelösa? eller dom rosa som inte dämpar ångesten

apotekshelvetessystemet som inte har mina tabletter, och som skriker ut mitt ärende högt. jag skulle börja med tabletterna idag, det brydde dom sig inte om, de är ok att jag inte gör det förnsän i morgon. men hey.. varför skulle det betyda något?

att jag saknar er så jäkla oerhört att det gör ont. men jag klarar inte av att leva med er

att jag sitter i särskolan och gråter och försöker göra något åt min värdelösa pluggsituation när hoppet egentligen är ute

att människor jag itne känner har en sjuk makt över mig

att jag förstör allt det fina jag haft, kunde ha, har

att mongo rösten i mitt huvud talar sanning

att jag längtar efter att få dö, men inte ´gör ett skit åt saken

att jag känner mig som en hormonstinn tonårsemo brud som skär sig på överarmarna och hoppas att någon ska se

att jag inte ger upp

att jag känner saker
att jag behöver saker
att jag vaknade i morse


nej, jag skainte forts'ttta i evighet jag ska gå hem och dra ner rullgardinen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0