2/10.07

Det här går inte. Min verklighet har rasat. Jag tror jag kastade in handuken, men upptäckte det för sent. Min själ gav upp och dog, men min kropp går på batterier och fortsätter andas. Ett skal. En bild, man kan tro att det fortfarande är jag, men det är en nidbild. Ser du inte det svarta ludd som har tagit över min mage? Ser du inte kollisionsplatsen i mitt huvud... Ser du inte att mina lemmar gråter och bönar mig att plocka fram rakbladen? Ser du att jag är ett spöke? Det här är jag på ett femton- tjuogtal lugnande per dag. Jag måste. orka. kämpa. inte ge upp. Jag ska inte dö idag, och fortsätter alltså att knarka bort mina impulser.

I hope my smile can distrakt you
I hope my fists kan fight for two
so it never has to show
and you'll never know
I hope my love can blind you
I hope my arms can bind you
so you never have to see what we have grown to be
one may think we are all right
but we need pills to sleep at night
we need lies to make it trough the day
we are not okay.
one may think we are all right
but we need pills to sleep at night
we need lies to make it trough the day
we are not okay
one may think we are doing fine
but if i had to lay it on the line
we are losing ground every present day
but thats one thing i would never say to you
thats one thing i would never say to you

snart är det torsdag, underbara dag, skynda dig kom. möte med psyk, och förhoppningsvis så har dom kommit på en ny mirakelkur.
Jag försöker ta ansvar för mig själv och mitt liv, jag har faktiskt bett om hjälp, och Eva hörde mig. Jag kämpar, men det är som att gå i motvind.

Åh mitt gäng, mitt underbara älskade gäng. Vi håller i varandra hårt, om en släpper taget, så faller vi alla.
Mina änglar med vingklippta vingar
L & M vi tar en dag i sänder
förhoppningsvis är det inget farligt som händer
jag hittade er sent
men äntligen har jag kommit hem
jag slåss mer än gärna för er
och jag finns alltid här-. villkorslöst

Underbara vänner. Jag har inte ord för vad ni betyder. Ni gör det svårt att släppa taget. Vet ni att kärleken till er är som energi, jag äter luft, men klarar allt för att jag har er.

Älskade familjer. Jag har så många, vissa omöjliga att göra sig av med
andra som jag inte släpper.
Y & M +M & B.T
ni är mina idoler. Ni är så starka och kärleksfulla. Det gör mig ont att jag oroar er
det är inte med flit, i mina mörkaste stunder är det vetskapen om att jag kan komma till er och få en dos av kärlek som är ljuset vid horisonten. Glöm aldrig bort att älska varandra.

Jag har bett cali att se till att min mamma inte informeras nästa gång. inte ens om det är osäkert, inte innan det är försent. jag vill inte oroa, jag överdoserar inte för skojs skull, inte ens för att få vila. När jag gör det har jag gett upp, och jag vill inte att hon ska veta det.
Hur klarar man som förälder vetskapen om att ens barn ignorerar livet? Hur klarar man som mamma av att gå vidare, och inte ge upp? En så jäkla stark kvinna. och jag vill inte förstöra henne mer än vad jag behöver.


jag andas ut går ner på knä
går sönder av ditt leende


Jag har oftare vanföreställningar. Inte bara insekter,
fantasifoster och demoner
jag ser allt, och förstår inte att det inte är verkligt
bara efteråt.
skolan är ett helvete, att sitta och prata om LPT, och höra deras diskutioner
och veta
denna äckliga vetskap
om att jag är sån
jag är en av dom som dom låser in
jag är en sån som är en fara för mig själv
Men jag lär mig
jag vet hur jag ska undvika tvångsvård
för jag tänker inte leva mitt liv i ett rökrum

Jag faller samman
Mitt liv i bitar
som krossat glas
orkar inte ta hand om mig själv
min kropp
min hygien
min lägenhet
mina räkningar
mina vänner

jag hoppas att ni förstår, ibland är jag svag
ibland har visst kommit och talat om att han stannar ett tag

yrsel. inget smakar. längtan efter nikotin, efter alkohol, efter rus
jag är redan där. ständigt illamående.
men det är något jag aldrig skulle säga till dig

one may think I'm all right, but I night pills to sleep at night.
I need lies to make it through the day. I'm not okay

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0